wtorek, 30 lipca 2013

Cheese balls :D

Przeglądając różne różniste amerykańskie przepisy, zaintrygowały mnie kulki serowe, czy też jak kto woli serowe trufle. Niezła rzecz na imprezę i są dość niekłopotliwe w jedzeniu - na raz;). Żeby utoczyć serowe kulki potrzebujemy:

- 3 serki Almette: 1 ziołowy i 2 naturalne
- 250g sera cheddar startego na grubych oczkach tarki
- po garści uprażonych na suchej patelni i potłuczonych ziaren słonecznika i pestek dyni
- cząber
- pieprz
- ostra papryka
- pokruszone krakersy, uprażone i potłuczone orzechy, czy cokolwiek innego w czym chcesz obtoczyć cheese balls (moje obtoczyłam w drobnych okruszkach krakersów)



To co musimy teraz zrobić jest bardzo proste: łączymy serki Almette ze startym cheddarem (jeżeli o mnie chodzi to im bardziej dojrzały tym lepszy), uprażonymi i pokruszonymi nasionami, dodajemy przyprawy i wstawiamy naszą serkową masę na kilka godzin do lodówki żeby stężała. Kiedy to nastąpi formujemy kuleczki i panierujemy je ,tak jak ja na przykład, w drobno pokruszonych krakersach.

2 komentarze:

  1. O rany, ale pyszności! kocham ser w każdej postaci, wiec dla mnie przekąska idealna

    OdpowiedzUsuń