środa, 2 stycznia 2013

Bardzo serowe kąski

  Natknęłam się na nie na jednym z wesel, na którym miałam przyjemność być. Tak mnie zafascynowały, że postanowiłam je odtworzyć. Można jeść je same, lub rozsmarowane a kawałku pieczywa. Przygotowuje się je na prawdę prosto z kilku prostych składników:

- opakowanie sera zółtego bez dziur
- opakowanie trójkątnych serków topionych śmietankowych
- łyżka miękkiego masła
- ok. 3 suszone pomidory z oliwy
- kawałek wędzonego indyka lub kurczaka
- ostra papryka w proszku


  Kiedy wyłuskamy serki ze sreberek, mieszamy je z masłem, pokrojonymi w kosteczkę pomidorami i wędliną. Doprawiamy papryką dla dodania odrobiny pikantności i różowawego koloru.
  Tak powstała pastą smarujemy grubo każdy plasterek sera pozostawiając 1cm rąbek nieposmarowany. Zawijamy ruloniki i pozostawiamy je na godzinę w lodówce. Gdy stężeją, kroimy każdy na 6-5 kawałeczków. Jest to bardzo prosta i niewymagająca przekąska, lecz bardzo smakowita i znika ze stołu w mgnieniu oka. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz